Opening Bedrijfspand

Uw offerte

Bedankt.

Wij hebben onze best gedaan al uw wensen te verwerken in deze offerte. Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet, neem gerust contact met ons op.

Opening Bedrijfspand TSG
22-04-2022

Op vrijdag 22 april 2022 vindt het evenement plaats van de opening van het nieuwe bedrijfspand! De klantrelaties, leveranciers en overige genodigden kunnen vrijdag 22 april het mooie en gloednieuwe bedrijfspand komen bezichtigen. Wij willen jullie nogmaals bedanken voor de aanvraag, door middel van deze online offerte beschrijving presenteren wij graag ons voorstel voor de complete verzorging van dit evenement. 

Hieronder is een eerste opzet gemaakt waarin een beschrijving wordt gegeven van de totaal verzorging. Wij zullen ons uiterste best doen om het feest naar wens te verzorgen

Programma

13:30 – 14:00: Officieel gedeelte (55 pax) 

14:30 – 22:00: Open Huis met rondleiding 

17:30 – 18:00: Eerste shift personeelseten 

18:00 – 18:30: Tweede shift personeelseten 

Previous
Next

Entree

Het idee van opening van het bedrijfspand is om zakelijke relaties kennis te laten maken met het nieuwe bedrijfspand. De gasten zullen via de hoofd entree worden ontvangen waar een koffietafel wordt gepresenteerd met Petit Fours. 

De benodigde materialen voor de koffietafel zullen wij leveren. Maar de bediening van de koffietafel wordt in eigen beheer verzorgd en we zullen ondersteunen waar nodig. 

Vervolgens kunnen de genodigden op geheel eigen tempo het kantoor bezichtigen waarna ze in hal 2 komen. Deze hal zal volledig ingericht en aangekleed zijn en wordt voorzien van de juiste faciliteiten om een gezellig terrasplein te creëren. 

 

Inrichting Terras

In hal 2 zal het terras worden gecreëerd met als doel een gezellig borrel en netwerkplein te realiseren voor alle genodigden. Om de hal de juiste uitstraling te geven worden beide stellingen afgerokt met zwarte Pipe & Drape. 

Wij zullen het terras voorzien van een bar voor de afzetruimte van de dranken, bijpassend meubilair en onze foodtruck voor het aanbod van food. Om het compleet te maken is er de mogelijkheid om groenvoorziening en verlichting te verzorgen. Hierin kan de huiskleur oranje mee worden genomen in de uitstraling van het event. 

Previous
Next
Previous
Next

Meubilair

Op 22 april zal onze moderne Kubo meubilairlijn worden geplaatst. Er zal een mix worden gemaakt van hoge statafels en lage dinertafels om een gezellige sfeer te vormen. Het meubilair bestaat uit een mix van zwart en wit met houten bovenbladen. 

Zo kunnen de gasten op het terras met elkaar netwerken en gezellig borrelen!

 

Eten en drinken - Genodigden

Bij binnenkomst zal er dus een koffie & thee tafel aanwezig zijn die wordt bediend in eigen beheer met petit fours die ook worden verzorgd in eigen beheer. 

In de centrale hal met het terras zal er bediening vanuit Taste aanwezig zijn voor het uitserveren van dranken en een mix aan hapjes. De gasten hebben de mogelijkheid om zelf dranken af te halen aan de bar dan wel uitgeserveerd. 

In de middag zal de bediening rondlopen met een assortiment aan koude hapjes. Denk hierbij aan hapjes met de volgende ingrediënten:  mosselen, gerookte zalm, scampi, wraps, serranoham, mozzarella. 

Gedurende de avond zullen er warme hapjes worden uitgeserveerd bestaande uit een mix van bittergarnituur en een puntzakje friet. 

Het drankenpakket zal bestaan uit Non-alcoholische dranken van diverse frisdranken, Zeeuwse sappen en Heineken 0.0%. Alcoholische dranken bestaan uit onze huiswijn wit en rood en Hertog Jan bier van de tap. 

Overzicht offerte

  • Koffietafel € 838,61
  • Hapjes € 3.725
  • Food personeel € 780,-
  • Dranken € 00,00

    Op nacalculatie

  • Meubilair € 1.457,34
  • Groenvoorziening € 650,-
  • Overig huurmaterialen € 387,-

    Glaswerk, Aankleding, Pipe&Drape

  • Personele inzet € 3.668

    Dit is een schatting, op basis van nacalculatie

  • Transportkosten € 120,-

Offerte bedrag

11.625
95
  • Exclusief BTW

Toch nog vragen?

Aarzel niet en neem contact met ons op. 
Hiernaast vind u uw aanspreekpunt bij Taste Culinair.